23 Şubat 2014 Pazar

Kahvaltılık Tarifler: Krep

Pazar kahvaltılarını sevmeyen yoktur sanırım, pazar gününün en keyifli anıdır kahvaltı sofrasındaki zamanlar. O yüzden bu güzel güne, ona eşlik edecek güzel kahvaltılıklar gerek :) Bugün benim tercihim krepten yana oldu. Hazırlanışı oldukça pratik, tadı da bir o kadar nefis. 


Malzemeler:
1 yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağından 1 parmak az un
Biraz tuz
  • Tüm malzemeleri homojen olacak şekilde çırpın.
  • Krep tavanızı hamurunuzun yapışmaması için hafifçe yağlayın.
  • Üzeri kızarana kadar pişirin.
  • Kreplerinizi ister tuzlu isterseniz de tatlı şekilde tüketebilirsiniz. Benim favorim domates, peynir, maydonoz ve baharatlarla hazırladğım harçla birlikte kreplerimi yemek. Sonrasında da bal ve tereyağlı kreplerimle kahvaltımı sonlandırmak :)
  • Bu karışımdan yaklaşık 4-5 adet krep çıkıyor. Malzemeleri eşit miktarda çoğaltarak daha fazla krep elde edebilirsiniz.

 Afiyet olsun, iyi pazarlar :)

10 yorum:

  1. Elinize sağlık krepler nefis görünüyor..Tabakta çok hoş...Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada bekleim..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok enfes görünüyor.. Tabak da ne kadar güzel öyle! :)

    Sizi takibe aldım, bana da beklerim :)
    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
    Huma S.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu güzel yorumunuz için, sevgiler

      Sil
  5. ellerine sağlık bende severım bayılırım

    bloğumda ccekılsm var bekleırm

    YanıtlaSil