26 Eylül 2014 Cuma

Yunan Adaları Turu: Rodos

Herkese merhaba, uzun zamandır yazamıyorum malum yazın bol bol etkinlik oluyor yapılacak şeyler, gidilecek yerler artıyor. Bu yüzden uzak kaldım biraz :( Ama yazılacak tonla şeyle geri dönüyorum :)
Yazın eşimle gemiyle Yunan Adaları turu yaptık. Oldukça memnun kaldık, sizlere de ayrıntılı bir şekilde aktarmak istiyorum, seneye gitmek isteyenlere duyurulur :)
İlk durağımız Rodos'tu. Rodos, 12 adaların en büyüğü, gerçekten gezilecek yer oldukça çok. Biz gemimizin bize sunduğu turlara katılmadık, tüm adayı kendimiz gezdik.
Rodos'ta ilk durağımız Türkiye'deki Şirince Köyüne benzetilen Lindos Köyü. Lindos'a Rodos'un merkezinden yarım saatte bir kalkan kişi başı 5 euro olan otobüsler var, yaklaşık bir buçuk saat süren bir yolculuk sonrasında, dar sokakları tepesinde bulunan kalesiyle ve muhteşem deniziyle Lindos karşılayacak sizi. Lindos'da meşhur olan bir diğer şey ise eşekler. Eğer isterseniz köyü eşekler üzerinde de gezebiliyorsunuz.
Lindos'un plajı gayet güzel, denizi oldukça berrak. Biz burada bir saat kadar denize girdik, daha sonra da köyün sokaklarını keşfe çıktı.
Dolaşırken karnımız acıktı tabi, daracık sokakta tıklım tıklım olan bu yerde nutellalı kreplerimizle enerji depoladık :)
Dükkanlara gire çıka, ve tabii bol bol alışveriş yapa yapa Lindos Köyü'nü uzun uzun dolaştık. Bineceğimiz otobüsün saati yaklaşınca da duraklarda yerimizi aldık. Yalnız köyün merkezi ve durakların olduğu yer biraz uzak ve yolu yokuş, sıcakta hiç çekilmiyor :(
Lindos gezimizden sonra, sıra geldi Rodos'un merkezinde turlamaya. Otobüs durağı Mandraki Limanına oldukça yakın olduğu için ilk önce oraya doğru yürüdük, bol bol fotoğraf çekildikten sonra rotamız Street of Knight (Şövalyeler Sokağı) ve  Old Town'a doğru oldu. Hediyelik eşya dükkanları arasında kaybolduk resmen, oldukça çeşitli dükkanlar ve cafeler var, sokakları resmen tarih kokuyor. Eşinizle o sokaklarda el ele yürürken tarihi atmosfer sizi içine alıyor resmen.

Bu kadar yürüyüş sonrasında tabii ki acıkıyorsunuz, istediğiniz her cafeye oturabilirsiniz hepsinin yemeklerinin lezzetli olduğuna eminim. Biz bu meydandaki cafelerden birinde yemek yedik, gayet memnun kaldık.
Yemek yedikten sonra, biraz daha tarihin içine karıştıktan sonra gemimize doğru yola koyulduk. Biz Rodos'u gerçekten çok çok beğendik ve doyasıya gezdiğimiz, dolu dolu vakit geçirdiğimiz için de çok mutlu bir şekilde ayrıldık adadan.

Bir sonraki postum, ikinci durağımız Mikonos olacak. Eşimle benim hayallerimizdeki adaydı Mikonos, orda da çok iyi vakit geçirdik. Ayrıntılar çok yakında, sevgiler herkese :)

1. Çok güzel resimler çekmişsin bu yağmurlu sonbahar akşamı içim açıldı:) ben etkinliktek keşfedip takibe aldım sizi:))
    Bende bloguma beklerim:)

1. Teşekkürler, ben de takipteyim. Sevgiler :)

2. merhaba keşfe geldim bana da beklerim http://suhedanindunyasi.blogspot.com.tr/
    nutellalı krep mi harika olduğuna eminim afiyet olsun:)

3. Iadei ziyarete geldim :) harika blogg :))

4. çok güzel bir gezi ve unutulmayacak bir anı olmuş sizi takibe aldım http://keremlegunler.blogspot.com/ adresimiz bizde bekleriz

1. Gerçekten öyle oldu sağolun, takipteyim ben de :)

5. Merhaba ,iade-i ziyarete geldim.Güzel bir manzarayla karsilastim.Yunan adalarini hic gezmedim.Insaallah bir gün nasip olur.Sevgilerle...

1. Mutlaka gitmenizi tavsiye ederim teşekkürler :)

6. İadeyi ziyarete geldim.Bloğunuz çok güzel takipcinizim sevgiler

1. Teşekkürler, ben de takipteyim sevgiler :)

7. Merhaba, ne güzel bir gezi yazısı olmuş, bayıldım, gidemesem de Yunan adaları kesinlikle gitmeyi istediğim yerlerdendir. Blogunuza üye aldım ama sonlara attı sanırım;)) Güzel bloglamalar ve sevgiler.

1. Çok teşekkür ederim bence de mutlaka gitmelisiniz :) Ben de takipteyim sizi sevgiler :)

8. iadeyi ziyarete geldim ve super fotograflar gordum :) şu çocuklar birazcık daha büyüsünde ilk gitmek istedigim yer yunan adaları :) sevgiler..

1. Çok sağolun, kesinlikle gidilmesi gerek biz çok memnun kaldık, sevgiler :)

9. çok hoş görüntüler :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

10. Tatil görüntüleri çok iyi geldi :) seneye bizde düşünüyoruz o taraflara gitmeyi ama bakalım kısmet ..sevgiler.

11. Bu bayram tatilinde ben de Rodos'a gitmeyi planlamıştım ama olmadı umarım bir dahaki sefere :)

1. Umarım gidebilirsiniz bir dahakine, çok güzel yerler.. :)