13 Nisan 2014 Pazar

Pembe Konseptli Kahvaltı Sofraları :)

Nisan ayıyla gelen bahar, sofralarda da yüzünü göstermeye başladı :) Son günlerde hazırladığım iki pembiş sofrayı paylaşmak istedim. Pembe en sevdiğim renklerden biri olunca, sofralarımda bol bol yerini alıyor bu güzel renk :) Özellikle kahvaltı sofralarında canlı rengiyle insanın hem içini hem iştahını açıyor :) 
Bu güzel sofra kocamla başbaşa olduğumuz kahvaltılardan biri, hellim peynirini ızgara yaparak kahvaltıda yemeyi çok seviyoruz, mutlaka denemenizi tavsiye ederim.


 Kahvaltı Takımı:Bernardo  Çatal-Bıçak Takımı:Bernardo  Cupcakeli tabak:Tantitoni

Bu kalabalık sofrada da, canım abim ve ablam eşlik etti kahvaltımıza :) Aileyle yapılan kahvaltı kadar güzel birşey yok sanırım :)


Soframızı Bodrum'un meşhur keşkeği şenlendirdi, yumuşacık pişiler de ona eşlik etti :)

Kahvaltı takımları: Bernardo Çatal-Bıçak Takımı:Bernardo

Umarım beğenmişsinizdir, sevgiler :)

10 yorum:

  1. harika bir sofra, en çok da ikincisine bayıldım çünkü kesinlikle kalabalık sofralar daha keyifli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız kalabalık olunca herşey daha keyifli oluyor, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Her zamanki sofraların gibi harika görünüyorlar. Ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Pişi dememyin bana pişi demeyin :( en sevdiğim şeydir of nasıl canım çekti ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sofralarınız çok şeker görünüyor, özellikle cupcakeli servis tabağı ve puantiyeli çay tabaklarına bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Pembiş kahvaltı sofranıza bayıldım :) iyi ki blogumu ziyarete gelmişsiniz, bende sizin blogunuzu çok beğendim :)
    Ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun teşekkür ederim sevgiler size de :)

      Sil